Benzer İsimler

39 yanıt

  1. merve
    01 Haziran 2015

    Mira ismi guzel ve kibar bu yuzden sadece kizlar kullanabilir..

  2. sude der ki
    26 Nisan 2015

    ama bu kız ismi

  3. dilvin sera
    30 Mart 2015

    güzel

  4. cihan
    28 Şubat 2015

    Mira , miroslavya isminin kisaltmasidir.. Bu eski sovyetler birliginde olan ulkelerin kullandigi bir isimdir. Sadece KIZ ismidir. Dunya, baris anlamina gelir . .

  5. Hilal
    01 Şubat 2015

    Yazılan olumsuz yorumlardaki cehalet gerçekten çok yazıkki bir dizi toplumu olduğumuzu gösteriyor. Kız ismidir diyenler tek bir mantıklı açıklama yapamazlar çünkü anlamlarından da böyle bir sonuç çıkmıyor ki biz çok araştırıp koyduğumuzda bu saçma sapan dizi yoktu. Ha tabi bu durumda deniz derya gökçe lerde mahkemeye başvursunlar. Sizi saygıya davet ediyorum.

  6. ali haydar
    19 Ekim 2014

    bence medcezirde yaman miraya aşık

  7. byrm
    03 Eylül 2014

    Arapça’da mira; ‘tartışmak’, ‘münakaşa etmek’, ‘karşı çıkmak’ ve ‘direnmek’ anlamlarındaki “مرى , m-r-y”’den gelen “مراء , mirâ’”; ‘tartışma’, ‘münakaşa’, ‘cedel’ ve ‘şüphe’ anlamlarında kullanılmaktadır. Bu anlamda mirâ kelimesi Kur’an-ı Kerim’de de geçmektedir. (Bkz. Kehf, 18/22)

  8. Ayten
    23 Ağustos 2014

    gamze hanima sonuna kadar katiliyorum. bi sacma sapan dizi yuzunden mahv etmiwler guzelim ismi.

  9. Gamze
    10 Ağustos 2014

    Ayrıca Myra “Yüce Ana Tanrıçasının yeri” anlamına gelmektedir. Lykia dilinde ise “Myrrh” olarak geçmektedir.

  10. Gamze
    10 Ağustos 2014

    Myra eski Hellence bir isim olum neotrum yanı cinsiz bir isimdir dolayısıyla hem eril hem dişi bir isimdir okunuşu ise bilinenin aksine mira değil “müra” şeklindedir. Eski Likya kentlerinden birinin adıdır. Myra Antik Kenti Antalyanın Demre ilçesinde bulunmaktadır. İsmin söylenişi bir dizi yüzünden çok yanlış yorumlanmıştır.

  11. Yasemin
    10 Haziran 2014

    Köken kısmı Latince/Slav yapılabilir mi?

  12. selen
    30 Mayıs 2014

    mira ismini çoook seviyorum çok şirin bir isim

  13. Sudenaz
    07 Mayıs 2014

    Mira tabikide birkız ismi ayrica erkeğe koyarsanız cok dalga geçerler :)

  14. aylin
    26 Nisan 2014

    Mira cok guzel bi isim kizim olursa kesinlikle adini mira koymayi dusunuyorum :)

  15. Yasemin
    23 Nisan 2014

    Mira slav kökenli bir isimdir ve barış,dünya anlamına gelen “mir”den türetilmiştir.Eklenmesi rica olunur.

    • admin
      23 Nisan 2014

      Tavsiyeniz için teşekkürler. Yaptığımız detaylı araştırmada verdiğiniz bilginin doğruluğunu onayladık ve anlamlar arasına ekledik.

  16. kder
    12 Nisan 2014

    çokkkk güzelllllllllllllllllllllll

  17. melek = mira
    21 Mart 2014

    Mira yaman sana katılıyorum -_- bence mira ismi kızlar için dir….

  18. mira yaman
    21 Mart 2014

    bence mira adı sadece kızlar için dir Hilal bn öyle biliyordum ama bilgilendirdigin için tşk kürler şekerim 😀 😀 😀

  19. baselisque
    21 Şubat 2014

    Feminen dir maskulen çekimleri ise mirator ve miratoris ‘tir.

  20. beril
    20 Ocak 2014

    adımı seviyodum fakat büyüdüğümde deiştireceğim Mira’mm 😀

  21. kader
    27 Aralık 2013

    Insallah bi kizim olucak yakinda oğlum adını Masal Mira koycak :)

  22. mira
    23 Aralık 2013

    aynı zamanda İngilizcede beğenilecek çok güzel takdire değer kimse demek

  23. mero
    23 Aralık 2013

    coooook güzel bir isim mira medcezir hayranıyım bu kadar güzel bir isim duymamıştım …
    ayrıca bütün yorumları okudum hilal cik mira kız ismi de erkek ismide olabilir …………….

  24. mira tasia
    22 Aralık 2013

    benımde köpegimn adı mira dişi alman kurdu

  25. Mira
    10 Aralık 2013

    Valla ben medcezir izliyordum bir şekilde buradaım. Çok seviyorum ismimi ve bu ismi

  26. hatice
    30 Kasım 2013

    Benim kìzìm da mira erkte komik olur

    0

    .

  27. aysu
    28 Kasım 2013

    Sacmalamayin mira tabikide kiz ismi hic erkek ismi olur mu olursa cok komik olur gercekten

  28. zeynep
    15 Kasım 2013

    smira kiz ismidir bazi anlamlarinda prenses diye geciyor… bayan oglumun adi mira niye kiz ismi yaziyorsunz dedihi icinn admin unisex yapti ama kiz ismi yani unisex yapmasi bisey degistirmiyor

  29. dilvin yaren bulut
    06 Kasım 2013

    çok güzel bir isim ama erkeğe verilmez oha artık

  30. duygu ülkü
    05 Kasım 2013

    mira kız ismidir erkeğe verilmez kafanızdan uydurupta yazmayın

  31. birsen
    05 Kasım 2013

    Ben hamileyim kizim olursa adini mira koymayi dusunuyorum

  32. ezgi
    03 Kasım 2013

    Yani arkadaslar,okudugunuz ve altina yorum yaptiginiz yazida bile ismin uniseks yani hem kiz hem de erkege verilebilecek bir isim oldugu yaziyor..Daha neyin tartismasi bu anlamadim :)

  33. Mahmut
    01 Kasım 2013

    Mira kız ismidir bi kerem, hilal bence acil dava açıp oğlunun ismini değiştir..=)

  34. masal
    28 Ekim 2013

    aynen ben henüz 15 yaşında olmama rağmen bunu biliyorum mira hiç erkek ismi olur mu

  35. Bilinmeyen
    11 Ekim 2013

    Hilal’cim saçmalama istersen Mira kız ismidir. Oğluna yazık etmişsin arkadaşları bile Mira kız ismi diye dalga geçiyodurlar.

  36. Hilal
    19 Temmuz 2013

    Benim oğlumun adı da Mira ve her yerde kız ismi olarak yazması beni çok rahatsız ediyor, çünkü mira hem kız hem erkek ismidir.

    • admin
      19 Temmuz 2013

      Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Gerekli düzeltme yapılmıştır.

  37. Mira
    22 Mayıs 2013

    Ben asdkaksk :) ismimi çok seviyorum :)

Bir Yanıt Bırak

 

 

 

Başa dön
mobil masaüstü